AcasăGhid în FrumusețePachete atractive pentru saloane

Cum creezi pachete atractive fără să tai prețurile (și fără să îți sabotezi profitul)

Pachete salon remodelare si epilare

Aproape fiecare salon ajunge la întrebarea: „Ce pachete să fac ca să atrag mai multe cliente?”. Mulți răspund tăind prețurile agresiv. Problema este că, dacă pachetele tale sunt doar „4 ședințe la preț de 3”, clienții te vor urmări doar pentru reduceri, nu pentru valoare.

1. Ce este, de fapt, un pachet inteligent

Un pachet bun nu este doar o promosție, ci:

  • un program gândit pentru un obiectiv clar (lifting, slăbire, anticelulitic etc.)
  • o combinație logică de proceduri (ex: Nova X + Velashape + EMS)
  • un parcurs în timp (număr de ședințe, frecvență, întreținere)

2. Cum pornești: de la obiectiv, nu de la aparate

În loc să pornești cu „am HIFU, Nova X, Velashape”, pornești cu:

  • „Clienta vrea: abdomen mai plat + coapse mai ferme + ridicare fesieră.”

Abia apoi alegi aparatele potrivite și ordinea procedurilor.

3. Exemple de pachete pentru remodelare corporală

Pachet „Abdomen definit” – 4 săptămâni

  • 1 ședință Nova X (slăbire localizată)
  • 3 ședințe Velashape (fermizare & textură)
  • 8 ședințe EMS abdomen (2x/săpt.)

Pachet „Coapse & fesieri sculptați”

  • Nova X pe zonele cu depuneri mai mari
  • Velashape pentru celulită și fermitate
  • EMS fesieri pentru lifting și tonus

Cum prezinți pachetul în loc de listă tehnică

  • „Lucrăm și pe centimetri, și pe aspectul pielii, și pe tonus muscular.”
  • „Avem un plan pe 4 săptămâni, nu o ședință «minune».”
  • „Îți explic de la început ce poți să te aștepți realist.”

4. Pachete pentru epilare definitivă

În loc de „reducere de 50% la orice”, poți:

  • grupa zonele pe logică (ex: „Picioare complete + inghinal + axilă”)
  • oferi un preț mai avantajos pentru pachet, dar nu sub cost
  • adăuga ședințe de retuș în loc de reduceri mari

5. Când are sens să oferi reducere și când nu

Reducerile au sens:

  • pentru prima ședință, ca test
  • în perioade foarte bine definite (lansare, zile speciale)
  • pentru fidelizarea clientelor vechi, ca bonus

Nu are sens să fie permanente – altfel, devin noul tău „preț normal”.

Concluzie – Pachetul trebuie să pară mai valoros, nu doar mai ieftin

Când construiești pachete pornind de la rezultatul dorit și combini inteligent procedurile, clienta simte că primește un „program complet”, nu doar un preț promoțional. Așa îți crești valoarea medie pe clientă și îți protejezi profitul, fără să intri în războaie de preț.

Vrei ajutor practic la structurat pachete? Vezi programele OLIVERA pentru saloane
Coș de cumpărături